#73198 - 17/07/10 08:14 PM
Re: probleem met dreambox DM500-S
[Re: imaginesslove]
|
P
No life than FreeSat life
Registered: 24/12/04
Loc: verweg
|
Wat is je satellietsetting? Staat daar nog wel iets?
Menu / system / ...... .. .. . Moet je effe zoeken, ik ben niet zo bekend met Gemini.
|
|
|
|
#73227 - 17/07/10 11:29 PM
[Re: piet12]
|
Startend lid
Registered: 15/07/10
Loc: antwerpen
|
menu/ system is er al niet als ik menu druk krijg ik 9opties tv mode/ radio mode/ file mode/ vcr/ timer/ setup/ games/ information/ shutdown meer niet normaal staan er bij setup bovenaan 2opties service organising en service searching maar service searching is verdwenen en het is daardoor dat ik merkte dat er iets niet klopte want daarmee zoek je toch naar de zenders en naar de sattelieten of ben ik verkeerd?
|
|
|
|
|
|
You are a non-registered user? Please apply for an account!!! By logging in this banner will disappear. If you log in, you have many more functions like more forums, you can download attachements and you can use the search function.
|
#73246 - 18/07/10 11:59 AM
[Re: imaginesslove]
|
P
No life than FreeSat life
Registered: 24/12/04
Loc: verweg
|
Je moet eerst instellen hoe je opstelling eruit ziet. Zonder die instellingen valt er niets te zoeken.
Waar staat je schotel op uitgericht?
Andere optie is om een copie te maken van je CCcam.cfg en daarna een nieuwe image op je boxje te zetten. Ben je gelijk van Gemini af.
|
|
|
|
#73250 - 18/07/10 12:39 PM
[Re: piet12]
|
Startend lid
Registered: 15/07/10
Loc: antwerpen
|
de schotel staat op astra2 gericht en hoe stel ik de opstelling dan in? en hoe maak ik een copie van men cccam.cfg en zet ik een nieuwe image?
|
|
|
|
|
|
You are a non-registered user? Please apply for an account!!! By logging in this banner will disappear. If you log in, you have many more functions like more forums, you can download attachements and you can use the search function.
|
|
| HP Laser Mobile Mini Mouse |  | € 10.95 |
|
|
11014 Members
94 Forums
43885 Topics
135547 Posts
201 Posts past hours
Max Online: 1955 @ 19/03/2009
|
|
|
74 registered (Dj Pelleboer, byJEFF, Bumzel, BRUUT-DREAM, afred, bck, Daan3224, ccdk, dilo, atlantic, bever, Bunyip, astrasat, devennen, angilo, en meer...),
618
Guests and
26
Spiders online. |
|
|
|
|