DreamBox DM500HD (Sat) e-PVR
€ 319.50
You are a non-registered user? Please apply for an account!!! By logging in this banner will disappear.
If you log in, you have many more functions like more forums, you can download attachements and you can use the search function.

Page 2 of 3 < 1 2 3 >
Topic Options
Rate This Topic
#75154 - 13/08/10 03:38 PM Re: hoe herken ik een cloon? [Re: Roger B.]
mistrale Online   content
Tiepertje

Registered: 15/08/06
Loc: NL
Precies die, the one and only. idee

Edit; Vogelaar was me net even voor.

Edited by mistrale (13/08/10 03:39 PM)

#75161 - 13/08/10 04:07 PM Re: hoe herken ik een cloon? [Re: mistrale]
Dj Pelleboer Online   content

Rhodos fan
No life than FreeSat life

Registered: 14/12/04
Loc: woerden
Heb bij Rob/Freesat AL mijn DM boxen gekocht en heel veel toebehoren , supervent heeft alleen de neiging om bijna alles voor niks weg te doen en dat is goed voor de klanten maar dus niet voor ons Rob .... , alleen al de service aan mij verleend als vriend is met geld niet te betalen...

" 't Kan vriezen 't Kan dooien"

DM8000HD
DM800HD
DM500HD
DM7020

You are a non-registered user? Please apply for an account!!! By logging in this banner will disappear.
If you log in, you have many more functions like more forums, you can download attachements and you can use the search function.
#75164 - 13/08/10 04:17 PM Re: hoe herken ik een cloon? [Re: mistrale]
FreeSat Online   content

Beheerder
Hobbyloos

Registered: 16/05/03
Loc: zichtloos leven
smile Graag gedaan Ron smile Ben ook blij dat het nog allemaal goed verlopen is overigens...

#75255 - 14/08/10 09:40 PM Re: hoe herken ik een cloon? [Re: hotsummer]
Hans B. Offline
Startend lid

Registered: 30/07/10
Loc: Rotterdam
Origineel bericht van: hotsummer
over cloons kan ik meevertellen,had er zo eentje beet,nogal goed dat freesat wel de stielkennis heeft en de deskundige ogen om de mijne even open te doen,waar ik hem eeuwig voor dankbaar ben...dus moraal van het verhaal...wil je niet met een kat in de zak thuis komen,even freesatten mannen.
groetjes
ron

Een kloon is niet bijvoorbaat een "kat in de zak" integendeel zelfs.

#75269 - 15/08/10 09:56 AM Re: hoe herken ik een cloon? [Re: Hans B.]

Rhodos fan

Quote:
Een kloon is niet bijvoorbaat een "kat in de zak" integendeel zelfs.

Als je hem bewust koopt niet , als je er niet op rekent dan zekers wel lijkt mij .
Maar er is zoveel software voor die cloon dat je in ieder geval goed kunt kijken en zolang ze mijn schoonmoeder niet clonen vind ik alles best lol

DM8000HD
DM800HD
DM500HD
DM7020

#75301 - 15/08/10 03:38 PM Re: hoe herken ik een cloon? [Re: Dj Pelleboer]
FreeSat Online   content

Beheerder
Hobbyloos

Inderdaad, zoals DJ het al schrijft, dat hoeft inderdaad niet zo te zijn, maar nadeel is dat veel mensen hem voor origineel aanzien en als je er dan dik voor betaald (400+) dan heb je zwaar veel te veel betaald voor een apparaat die aan gort gaat als je er nieuwe software op zet die je gewoon via NewNigma2, Gemini of PLi download en plaatst. Dan begint de ellende. Ik heb het gezien, die man voelde zich behoorlijk gebokt omdat hem was verteld door de verkoper dat het een originele was. Zolang je niet flashed is er niets aan de hand.
Garantie is natuurlijk ook wel benauwd want je moet hem opsturen naar een verre locatie waar je niemand te spreken kan krijgen of verstaan. Vervolgens kost dat natuurlijk klauwen met geld omdat het niet echt de straat uit is. Uiteindelijk komt ie na 2 maanden terug, blijkt dat je een 2e handse vertimmerde ontvanger hebt gekregen die het soms wel en soms niet doet. En ja hoor, dat gebeurd, heb het aan den lijve ondervonden. Uiteindelijk gaat het apparaat de kliko in omdat je niet weer 45 euro verzendkosten wil betalen want voor die 250 euro en 2 x 45 euro had je een goede gebruikte kunnen kopen of voor een paar tientjes erbij een nieuwe originele.

Maar het is gewoon maar hopen dat er nooit iets kapot gaat ofzo.

FreeSat

#75302 - 15/08/10 03:40 PM Re: hoe herken ik een cloon? [Re: FreeSat]
FreeSat Online   content

Beheerder
Hobbyloos

Nu was ik even in de veronderstelling dat we het over de 800 hadden, maar het prijsverschil tussen een clone en een originele DM500 is zo klein dat je hem echt beter hier kunt kopen...

#75303 - 15/08/10 03:40 PM Re: hoe herken ik een cloon? [Re: Dj Pelleboer]
Roger B. Offline
Frequente bezoeker

Registered: 12/08/10
Loc: Duitsland
maar als ik als newbie een cloon koop (al dan niet bewust) dan wordt het nog lastiger dan met een originele om info en hulp te vinden.

#75329 - 15/08/10 08:17 PM Re: hoe herken ik een cloon? [Re: Roger B.]

Rhodos fan

Voor info over een cloon is google je beste vriend , er zullen best forums voor die dingen zijn , in het engels /duits , maar voor je het weet heb je zo`n ding gefucked en dan zijn de totale kosten misschien meer als een originele , dus wees verstandig een originele met goede garantie is echt de beste optie , een DM gaat immers jaren mee en kan alle upgrades aan , met een cloon stopt dat ooit.....

DM8000HD
DM800HD
DM500HD
DM7020

Page 2 of 3 < 1 2 3 >

Shout Box

DreamBoxSupport
HDMI > DVI-D kabel verguld 2.5 mtr
€ 8.95
Top Posters
FreeSat 15819
NSR 10338
Dj Pelleboer 8964
piet12 8623
DutchHornet 5784
edbe 5635
razors 4821
vogelaar 3599
ccdk 3377
minplus 2602
BRUUT-DREAM 2597
Johan1945 1817
dreka 1218
BLACKBIRD 1173
bobelen1 1164
Forum Stats
11014 Members
94 Forums
43889 Topics
135558 Posts
170 Posts past hours

Max Online: 1955 @ 19/03/2009
Who's Online
79 registered (Betjeha, ayoub, byJEFF, atlantic, angilo, BRUUT-DREAM, Bumzel, afred, bck, Daan3224, ccdk, bever, Bunyip, astrasat, devennen, en meer...), 615 Guests and 29 Spiders online.
Foto's van je schotel(s)
C/KU band test met zelfgebouwde combifeed
Wave kabels nu ingekort
Wavefield Toroidal T55 met DVB-T
Mijn nieuwe opstelling

XX