Dat klopt... we hebben 1 schotel met daarop, momenteel, 4 receivers. De
DreamBox heb ik niet aangesloten omdat deze niet wilt werken zoals ik dat wil.
Wat ik ook doe, het lukt niet. Althans, ik krijg geen beeld!
I heb een engelstalige handleiding, maar er staat alleen in hoe je bepaalde configuratie moet instelle voor netwerk etc, maar niet over het instellen van Canaldigitaal.
Ik snap dat de tuners van Dreamboxen gevoeliger zijn dan andee receivers, maar als de andere het perfect doen, dan snap ik niet dat de
DreamBox het niet wilt doen,terwijl hij gewoon aangesloten is aan de schotel (COAX).
Ik krijg wel FREE-TO-AIR radio zenders, maar geen tv. Heb gewoon zwart beeld zonder geluid en signaal sterkte schijnt goed te zijn.
Maargoed, het gaat er mij om dat ik Canaldigitaal kan kijken. Dat is voor mij het probleem.
Als er iemand is die een speciale handleiding heeft of kan geven voor het instellen van CanalDigitaal, zou ik daar blij mee zijn.
Ik ben wat dat betreft echt een domme digibeet als het gaat om receivers. Dus een stapsgewijze handleiding zou perfect zijn.
Welk knop om wat te zien of wat te krijgen. welke exacte instellingen voor CanalDigitaal etc etc ga zo maar door.
Ik heb al met moeite de
DreamBox aangesloten op internet, want we hebben alleen WiFi-verbinding en geen bekabelde verbinding. Dat was al een probleem.
Als er iemand is die vanaf fabrieksinstellingen naar CanalDigitaal, stapsgewijs mij goed en duidelijk kan helpen, zou dat echt super zijn. Tot die tijd blijft de
DreamBox onaangesloten in de kast staan tot er een dikke laag stof op zit

Want tsjah... een apparaat dat niet werkt hoeft ook niet aangesloten te blijven :p