#73085 - 16/07/10 03:17 PM
Re: dreambox en mediaplayer
[Re: piet12]
|
Tiepertje
Registered: 19/04/10
Loc: nederland nb
|
hallo
als ik opnieuw boot dan geeft hij:
the gp. gimini. wat het inhoudt weet ik niet. versie geeft hij ook niet
gr, t&t
|
|
|
|
#73087 - 16/07/10 03:25 PM
[Re: tamme_tekkel]
|
P
No life than FreeSat life
Registered: 24/12/04
Loc: verweg
|
Dan heb je Gemini als image. Ik ben niet zo'n Gemini fan  Ik zou er PLi opzetten. Hoe je dat doet Staat hier En Hier vind je de Pli image
|
|
|
|
You are a non-registered user? Please apply for an account!!! By logging in this banner will disappear. If you log in, you have many more functions like more forums, you can download attachements and you can use the search function.
|
#75297 - 15/08/10 02:55 PM
[Re: piet12]
|
Tiepertje
Registered: 19/04/10
Loc: nederland nb
|
Hallo piet sorry dat ik zo laat reageer. ik ben net terug van vakantie.(lang en goed voor mij) ik kan nu streamen van de dm600 maar vlc. Heel de vaKantie de tijd gehad om dit via internet thuis te kunnen regelen. in het menu van de dm streamen kiezen dan een bestand oplslaan(maar niet de default naam kiezen weet niet waarom ??). Elk ander werkt wel. dan kun je met vlc het bestand openen dan kun je kijken via je pc.
gr, t&t
|
|
|
|
#76624 - 29/08/10 03:30 PM
[Re: tamme_tekkel]
|
P
No life than FreeSat life
Registered: 24/12/04
Loc: verweg
|
Ik ben ook net pas terug van vakantie. Maar top dat het werkt bij je 
|
|
|
|
You are a non-registered user? Please apply for an account!!! By logging in this banner will disappear. If you log in, you have many more functions like more forums, you can download attachements and you can use the search function.
|
#79506 - 26/09/10 08:53 PM
[Re: Dj Pelleboer]
|
Startend lid
Registered: 10/09/10
Loc: hengelo
|
Om boven te kijken kun je bijvoorbeeld de partner plugin gebruiken
wat wordt met de partner pluging bedoeld? Ik wil boven gewoon kijken wat beneden ook afgespeeld wordt. Op een tv dus, niet op de laptop.
|
|
|
|
|
|
|
|
| Tratec F-Connector krimp |  | € 1.05 |
|
|
10321 Members
95 Forums
39845 Topics
127083 Posts
183 Posts past hours
Max Online: 1813 @ 19/03/2009
|
|
|
91 registered (BLACKBIRD, age, BRUUT-DREAM, Bunyip, Cactus Jack, byJEFF, bobelen1, 000000, Bumzel, baaaaas, angilo, atlantic, bertone75, bck, ayoub, en meer...),
908
Guests and
23
Spiders online. |
|
|
|
|