#76739 - 30/08/10 01:06 PM
Extra folder in PVR menu aanleggen?
|
Startend lid
Registered: 20/08/10
Loc: NH
|
Is het mogelijk een extra folder in het PVR menu aan te leggen? Je kunt namelijk wel bij het zetten van een timer de locatie veranderen, maar als je op de PVR knop drukt, komt toch alles bij elkaar te staan. Dat is niet handig, vrouwtje vind mijn programma's bagger, en ik die van haar! Dus het zou handig zijn als ieder z'n eigen opnamefolder zou hebben (had ik op m'n Vantage 8000 ook).
Draai nu op Gemini, maar ik zal binnenkort Newmigma2 uitproberen, enkele users op dit forum zijn er wel eeeerg positief over! Dat wekt intresse!
|
|
|
|
|
|
You are a non-registered user? Please apply for an account!!! By logging in this banner will disappear. If you log in, you have many more functions like more forums, you can download attachements and you can use the search function.
|
#76841 - 31/08/10 07:41 AM
Re: Extra folder in PVR menu aanleggen?
[Re: FreeSat]
|
Startend lid
Registered: 20/08/10
Loc: NH
|
Ja, opnemen in een andere folder werkt, maar als ik op de PVR knop druk zie ik de folder niet. Ik moet dan eerst naar bijv. de mediaplayer en de folder opzoeken. Het zou handiger zijn als bovenaan de lijst in het PVR menu de aangemaakt folders staan. Bij Newnigma2 komt het opgenomen programma niet in de PVR lijst te staan, bij Gemini komt het wel gewoon in de lijst te staan, maar zonder folder. Daar maakt het eigenlijk dus helemaal geen verschil of je een aparte map aanmaakt, het komt toch gewoon in de PVR lijst te staan!
|
|
|
|
|
|
You are a non-registered user? Please apply for an account!!! By logging in this banner will disappear. If you log in, you have many more functions like more forums, you can download attachements and you can use the search function.
|
|
| SatConn 10/1 DiSEqC switch programmer |  | € 22.95 |
|
|
10322 Members
95 Forums
39855 Topics
127095 Posts
193 Posts past hours
Max Online: 1813 @ 19/03/2009
|
|
|
93 registered (BRUUT-DREAM, bobelen1, BLACKBIRD, age, Bunyip, Cactus Jack, byJEFF, 000000, Bumzel, baaaaas, angilo, atlantic, ccdk, bertone75, bck, en meer...),
910
Guests and
23
Spiders online. |
|
|
|
|