#75048 - 12/08/10 12:05 PM
Re: Beste image voor DM800(0)HD PVR
[Re: FreeSat]
|
FreeSatter
Registered: 30/03/10
Loc: brummen
|
Bedankt! Ik ga beide proberen.
|
|
|
|
|
|
#75053 - 12/08/10 12:19 PM
[Re: radio man]
|
Out of control
Registered: 29/09/06
Loc: Veluwe
|
CHECK je PM! =>Mijn Instellingen/berichten
|
|
|
|
You are a non-registered user? Please apply for an account!!! By logging in this banner will disappear. If you log in, you have many more functions like more forums, you can download attachements and you can use the search function.
|
#76843 - 31/08/10 09:02 AM
[Re: BLACKBIRD]
|
Startend lid
Registered: 20/08/10
Loc: NH
|
Mijn eerste ervaringen (beginner!):
Gisteren Newnigma erop gezet (heb daarvoor 2 weken Gemini gedraaid).
Het goede van Newnigma vind ik dat je meteen je CD kaart erin kunt stoppen en kijken maar, zelfs meer dan vier zenders van CD tegelijk opnemen lukt prima, dat lukte met mijn CI module (AsonDual) niet! Natuurlijk moet je even wennen aan het nieuwe menu. Een nadeel vind ik dat ik op Gemini eerst de backup tool gebruikt heb, maar dat Newnigma deze niet kan vinden of niet kan gebruiken. Timerlijsten en zenders kan je op deze manier dus niet terugzetten. Vreemd genoeg werkte ook het erin zetten van de satelliet lijst met Dreamboxedit niet. Mijn zenderlijst gelukkig wel. Folders staan gewoon op de standaard Enigma2.
Het menu van Newnigma is soms wat traag (tandwielen linksboven gaan even draaien). Dit had Gemini niet. Gelukking zijn de trage menu's niet die secties waar je vaak in moet zoeken, de rest gaat wel snel.
Kan iemand anders mij nog meer voordelen van Newnigma tegenover Gemini vertellen? (dit forum is geloof ik erg pro NewNigma!) Mij zijn de verschillen namelijk niet zo duidelijk!
|
|
|
|
|
|
#76854 - 31/08/10 01:28 PM
[Re: cle]
|
Out of control
Registered: 29/09/06
Loc: Veluwe
|
De basis is gelijk, elk team bouwt er een eigen gedeelte omheen.
Open Pli is ook goed, maar daar bleef bij mij de box wel eens hangen in de opstart. (Mijn box heeft ook rust nodig dus mag ook uit :D)
|
|
|
|
You are a non-registered user? Please apply for an account!!! By logging in this banner will disappear. If you log in, you have many more functions like more forums, you can download attachements and you can use the search function.
|
#76879 - 31/08/10 06:16 PM
[Re: vogelaar]
|
Rhodos fan
No life than FreeSat life
Registered: 14/12/04
Loc: woerden
|
@cle Zoveel mensen, zoveel wensen. Ik zou ze gewoon lekker zelf uittesten, kan je zelf een vergelijk maken. Klopt helemaal , voor mij nog steed and for ever ruDREAM , maar ik volg en kijk ook vaak newnigma ook keigoed en wat spelen met de multiboots leer je ook wel de images kennen , maar een ieder heeft vast wel zijn/haar favoriet ...
|
|
|
|
|
|
|
#79456 - 26/09/10 10:32 AM
[Re: FreeSat]
|
FreeSat Freak
Registered: 04/05/09
Loc: limboland
|
Ja Ja voor mij kan er maar een de beste zijn welke dat is spreekt van zelf .
|
|
|
|
#88959 - 28/12/10 08:39 PM
[Re: angilo]
|
Frequente bezoeker
Registered: 04/06/09
Loc: sneek
|
hmm ik heb gemini... maar ben ook niet iets anders gewend :P
|
|
|
|
|
|
| Dymo LabelWriter 450 |  | € 95.00 |
|
|
11014 Members
94 Forums
43891 Topics
135563 Posts
122 Posts past hours
Max Online: 1955 @ 19/03/2009
|
|
|
80 registered (CJ7, Betjeha, ayoub, byJEFF, atlantic, angilo, BRUUT-DREAM, Bumzel, afred, bck, Daan3224, ccdk, bever, Bunyip, astrasat, en meer...),
623
Guests and
24
Spiders online. |
|
|
|
|