#76296 - 25/08/10 08:56 PM
Re: probleem nederland 1,2,3, rtl4 en rtl5
[Re: tamme_tekkel]
|
Out of control
Registered: 29/09/06
Loc: Veluwe
|
Heb je de lijst overgenomen, of heb je de Dream zelf laten scannen? Het kan ook aan de LNB liggen.
|
|
|
|
#79648 - 28/09/10 11:10 AM
[Re: BLACKBIRD]
|
Tiepertje
Registered: 19/04/10
Loc: nederland nb
|
hallo bouketten opnieuw erop gezet. geen resutaat. naar lang zoeken heb ik het probleem gevonden. het blijkt dat het signaal al een lage duur op de grens heeft gestaan. ik kreeg het signaal met de duoblok niet goed. Ik heb iemand getroffen die mij vertelde dat er speciale monoblok LNB zij voor de triax schotels. dus voor elke maat triax. ik heb hem nu voor een 80 cm afstellen met een digitatle satfinder en alles werkt. Ik wist dit allemaal niet ik weet niet of iemand hier iets aan heeft. hopenlijk wel. gr hans
|
|
|
|
You are a non-registered user? Please apply for an account!!! By logging in this banner will disappear. If you log in, you have many more functions like more forums, you can download attachements and you can use the search function.
|
#79653 - 28/09/10 12:08 PM
|
P
No life than FreeSat life
Registered: 24/12/04
Loc: verweg
|
Bedankt voor de melding Hans  Het onderscheid zie je in duoblocken voor 60cm of 78/88cm schotels. Je kan je voorstellen dat als je een block geschikt voor 60cm gebruikt op een 88cm schotel dat het helemaal uit focus is. Omgekeerde geldt natuurlijk ook.
|
|
|
|
#79707 - 28/09/10 08:29 PM
[Re: piet12]
|
Tiepertje
Registered: 19/04/10
Loc: nederland nb
|
hallo piet, bedankt voor je reactie. Als koper van schotel en LNB bij dezelfde winkel mag je verwachten dat ze het kompleet goed leveren. helaas het tegendeel is waar. Ik hoop dat als er nieuwe schotel bezitters dit lezen hierna goed kijken. Ik heb zelf hiervan geleerd; informeren op een goed forum dan kopen. gr, hans
|
|
|
|
You are a non-registered user? Please apply for an account!!! By logging in this banner will disappear. If you log in, you have many more functions like more forums, you can download attachements and you can use the search function.
|
#79805 - 29/09/10 08:17 PM
|
P
No life than FreeSat life
Registered: 24/12/04
Loc: verweg
|
hallo piet, bedankt voor je reactie. Als koper van schotel en LNB bij dezelfde winkel mag je verwachten dat ze het kompleet goed leveren. helaas het tegendeel is waar. Ik hoop dat als er nieuwe schotel bezitters dit lezen hierna goed kijken. Ik heb zelf hiervan geleerd; informeren op een goed forum dan kopen. gr, hans Jezelf eerst goed inlezen is altijd goed natuurlijk. Maar als je bij een goeie zaak aanklopt krijg je eerlijke voorlichting en advies. Ik kan wel zeggen dat http://www.dreamboxsupport.nl daar bij hoort.
|
|
|
|
|
| Dymo LabelWriter 450 |  | € 95.00 |
|
|
11014 Members
94 Forums
43891 Topics
135563 Posts
122 Posts past hours
Max Online: 1955 @ 19/03/2009
|
|
|
80 registered (CJ7, Betjeha, ayoub, byJEFF, atlantic, angilo, BRUUT-DREAM, Bumzel, afred, bck, Daan3224, ccdk, bever, Bunyip, astrasat, en meer...),
623
Guests and
24
Spiders online. |
|
|
|
|