#9647 - 24/07/05 12:32 PM
Re: Van Hd Naar Dvd
[Re: dishnut]
|
Startend lid
Registered: 04/07/05
Loc: Nederland
|
Ik ben aan het experimenteren om films, opgenomen op de harddisk van de DreamBox, op DVD te zetten. De methode die ik nu hanteer lijkt te werken. - DreamTSman om de *.ts bestanden naar de PC te brengen. Ook om eventueel meerdere bestanden van 1 Gb, te smelten naar 1 groot *.ts - PVAStrumento om audio en video te "demuxen". - Mpeg2schnitt om ongewenste delen eruit te halen. - De video (mpv) en audio (mpa) rechtstreeks importeren in DVDlab Pro, om er een dvd, evt met menu, van te maken. Best wel bewerkelijk eigenlijk. Vooral in mpeg2schnitt doe ik eigenlijk maar wat, totdat ik het gewenste resultaat heb. :unsure: Ik hoor graag hoe anderen dit eigenlijk doen. grt, Walter
|
|
|
|
#9648 - 24/07/05 01:23 PM
|
Erelid
FreeSat verslaafd
Registered: 05/11/04
Loc: Dordrecht
|
een uitleg van Copycat - dreamboxclubDVR-Studio Pro 30 dagen trail en werkt als een TIET je gooit de film op je hd van af je DreamBox. en je importeert het met dit proggie je kan snijden en verwijderen wat je wilt dus ook reclames er uit snijden. en daarna output naar dvd simpel http://www.haenlein-software.de/haenlein-s...sprache=englishheb je de film geimporteerd. daarna met start cut - end cut ( daar doe je de snijwerk mee door middel van selecteren in je film ) en zo ga je door in heel de film  hij zegt vanzelf wilt u nieuwe cut maken gewoon ja zeggen. daarna als je al je snij werk hebt gedaan zeg je aan de rechter kant van het proggie REMOVE CUT IN RECORDING .  en dan laat je hem zijn gang gaan.  simple 
|
|
|
|
|
|
You are a non-registered user? Please apply for an account!!! By logging in this banner will disappear. If you log in, you have many more functions like more forums, you can download attachements and you can use the search function.
|
You are a non-registered user? Please apply for an account!!! By logging in this banner will disappear. If you log in, you have many more functions like more forums, you can download attachements and you can use the search function.
|
#9652 - 03/08/05 01:11 PM
|
Rhodos fan
No life than FreeSat life
Registered: 14/12/04
Loc: woerden
|
Dit is idd een mooi proggie , thnx m8 . Zal eens kijken of ik hem langer dan 30 dgn kan houden dj
|
|
|
|
|
|
|
#9653 - 03/08/05 01:36 PM
|
Erelid
FreeSat verslaafd
Registered: 05/11/04
Loc: Dordrecht
|
Met dank aan : CopyCat DreamBox ts videofiles omzetten naar..... met MainConcept H.264 Encoder kan je de ts files zeer makelijk omzetten naar alles wat je wilt.  zoals je hier ziet kan je ieder formaat kiezen wat je wilt  zelfs uitvoer formaat ntsc/pal en bitrate zelfs vbr uitvoer is mogelijk  je kan ook zelf de bitrate aanpassen naar je wensen  je ziet dit proggie heeft alles in zich om een ts file om te zetten naar what ever format you want. aangezien de mogelijk heden volop zijn kan ik geen handklaare handleiding maken . mocht iemand hulp nodig hebben met dit proggie kan ik altijd een persoon gericht handleiding maken . demo proggie is hier verkrijgbaar: http://downloads.mainconcept.com/fdl.php?d...coderv1.0.0.exe{ik heb geen connecties met MainConcept}
|
|
|
|
|
|
#9654 - 11/09/05 10:16 PM
|
Startend lid
Registered: 04/07/05
Loc: Nederland
|
DVR Studio Pro icm dreamTSman is echt HET programma om dit te doen. Ik ben tevreden. 
|
|
|
|
|
#9655 - 05/08/07 07:51 AM
|
Tiepertje
Registered: 02/07/07
Loc: Amsterdam
|
Ik heb hier Roxio Easy media creator 7,5 en die haald de file uit de DreamBox en zet hem op de DVD of CD meer hoef je niet te doen zelfs knippen en plakken kan. Dit proggie incl crack is her en der gewoon te vinden. erg mooi programma trouwens ik gebruik Roxio al zolang ik DVD en CD brand.
|
|
|
|
|
|
|
#48569 - 04/11/09 10:33 PM
[Re: Dj Pelleboer]
|
Echte FreeSatter
Registered: 12/02/09
Loc: Vlaardingen
|
Heb jij al wat gevonden? Ik heb em wel gedownload maar na een lange installatie procedure blijkt dat je em niet eerder kan gebruiken dan dat je je geregistreerd hebt
|
|
|
|
|
#48597 - 05/11/09 04:48 PM
[Re: Tobias]
|
Rhodos fan
No life than FreeSat life
Registered: 14/12/04
Loc: woerden
|
Op enigma2 boxen kun je gewoon de bestandjes van je hdd van de DreamBox afhalen/downloaden je hebt dan als het goed is MPEG-2 TS-video (.ts)bestandjes , deze zijn metteen af te spelen met bijvoorbeeld windows mediaplayer , van daar uit zal je denk ik met een beetje brandproggie het wel kunnen omtoveren in een dvd , zal dat zelf ook eens testen......
|
|
|
|
|
|
#48598 - 05/11/09 04:50 PM
|
Erelid
FreeSat verslaafd
Registered: 17/05/05
Loc: thuis, op het werk en in de kr...
|
windows media player speelt dat zomaar niet af
windows media player gebruikt de codec van VLC om deze bestanden af te spelen
grtz
razors
No body is perfect, mine name is "RAZORS" DM8000sstc 500GB HD, 4GB CF, DVD burner Newnigma2 3.3.1 DM500HDs 1TB esata Newnigma2 3.3.1 DM7000s 250GB + 256mb ( nu ff PLI-JADE ) A.C.Ryan Playon!HD2 mini in combinatie met DS211 2x wave t55 dual nlb's 13-19.2-23.5-28.2
|
|
|
|
|
|
|
#48602 - 05/11/09 05:05 PM
|
Erelid
FreeSat verslaafd
Registered: 17/05/05
Loc: thuis, op het werk en in de kr...
|
ja klopt DJ  grtz razors
No body is perfect, mine name is "RAZORS" DM8000sstc 500GB HD, 4GB CF, DVD burner Newnigma2 3.3.1 DM500HDs 1TB esata Newnigma2 3.3.1 DM7000s 250GB + 256mb ( nu ff PLI-JADE ) A.C.Ryan Playon!HD2 mini in combinatie met DS211 2x wave t55 dual nlb's 13-19.2-23.5-28.2
|
|
|
|
|
|
|
#93337 - 31/01/11 09:12 PM
[Re: CJ7]
|
Startend lid
Registered: 29/05/07
Loc: Helmond
|
Ik heb dr ook eens een testje op los gelaten, als ik met mn mediaspeler( eminent ) de HDD van mn 8000 benader kan ik daarmee ook de bestanden afspelen, dus de bestanden verplaatsen naar de hdd van de mediaplayer is ook een optie, waarom nog branden als de prijs per GB van een HDD goedkoper is??
ook XBMC pc zou er geen probleem mee moeten hebben, zal ik ook nog eens testen, dat ding speelt volgens mij alles af..
|
|
|
|
|
|
| Visiosat BIG BISAT HD [ENKEL AFHALEN] |  | € 185.00 |
|
|
10320 Members
95 Forums
39845 Topics
127082 Posts
186 Posts past hours
Max Online: 1813 @ 19/03/2009
|
|
|
92 registered (BLACKBIRD, Bunyip, Cactus Jack, byJEFF, bobelen1, 000000, Bumzel, baaaaas, angilo, BRUUT-DREAM, atlantic, ccdk, bertone75, bck, ayoub, en meer...),
904
Guests and
21
Spiders online. |
|
|
|
|