|
|
|
Diversen electro(nica)
|
|
Het grote voordeel van de DM8000 is dat ik 4 kanalen tegelijk kan opnemen. Maar we krijgen hier straks ook glasvezel dus nu kijk ik naar de mogelijkheden om via dat signaal óók een aantal kanalen tegelijk kan opnemen. Het hoeft dus geen Dreambox
|
|
Te koop aangeboden/gevraagd
|
|
Ik zoek iemand die een tweede canal digitaal kaart heeft en deze wil ruilen met een tv vlaanderen kaart.. Iemand ?
|
|
Nieuws in satelliet en TV wereld
|
|
Film1 Sundance Channel vervangt Film1 Festival in SD-kwaliteit Vandaag maakte Film1 bekend dat het vanaf 1 maart gaat beginnen met het nieuwe filmkanaal Film1 Sundance Channel. Totaal TV zet alles met betrekking tot de komst van dit nieuw filmkanaa
|
|
Nieuws in satelliet en TV wereld
|
|
Sport1 bij meeste aanbieders in etalage In de maand februari is het hoofdkanaal Sport1 Live bij de meeste digitale tv-aanbieders zonder meerkosten voor alle digitale abonnees te bekijken. Sport1 heeft dit nu ook bevestigd. Dit houdt in dat de live
|
|
FAQ Enigma 2
|
|
In deze howto wordt uitgelegd hoe het programma DCC_E2 werkt. DCC_E2 is waarschijnlijk het meest gebruikte programma voor op de PC om de Dreambox (Enigma2) in te stellen / bewerken. Download hier DCC_E2 Versie 1.42 (Kijk of er misschien een nieuw
|
|
|
| Polytron CTP 3A kabeltester |  | € 18.50 |
|
|
10308 Members
95 Forums
39733 Topics
126701 Posts
232 Posts past hours
Max Online: 1813 @ 19/03/2009
|
|
|
114 registered (boekie, baaaaas, BLACKBIRD, angilo, atlantic, 1234567890, blowagie, berty, addaoui, Brandje, arjan3107, Alexander Boer, bajo, bennol, bobelen1, en meer...),
998
Guests and
22
Spiders online. |
|
|
|
|